love is love

#throwback seronok dpt kenal dua bidadari ini… Sabrina dan zainab  dari @najjahboutique . #klrayfest

#throwback seronok dpt kenal dua bidadari ini… Sabrina dan zainab dari @najjahboutique . #klrayfest

Jika kita tak mampu buat kebaikan. Jgn ajak orang lain buat kejahatan #muhasabahdiri #muhasabah #ramadhan #katahikmah #katamutiara

Jika kita tak mampu buat kebaikan. Jgn ajak orang lain buat kejahatan #muhasabahdiri #muhasabah #ramadhan #katahikmah #katamutiara

Pesanan pengubat rindu 😭

Kat KLIA.. Cik suami @adamcorrielee nak gi Palestine dah… Selamat pergi dan selamat pulang ye Sayang

Kat KLIA.. Cik suami @adamcorrielee nak gi Palestine dah… Selamat pergi dan selamat pulang ye Sayang

Heheh terkejut Kita, tiba-tiba adik kita @ummunurfarahin , serta chuamienya @asyraftsm dan di kenit aryan dtg jenguk booth mak yang. Tq dtg support beli tshirt @adambyadamcorrie  dan tutu long skirt by @fazi_fuad …

Heheh terkejut Kita, tiba-tiba adik kita @ummunurfarahin , serta chuamienya @asyraftsm dan di kenit aryan dtg jenguk booth mak yang. Tq dtg support beli tshirt @adambyadamcorrie dan tutu long skirt by @fazi_fuad …

Suami jual tshirt. Isteri jual dress dan long skirt… #klrayafest @fazifuzzycakes @adamcorrielee @adambyadamcorrie . Last day hari ini ❤️❤️❤️

Suami jual tshirt. Isteri jual dress dan long skirt… #klrayafest @fazifuzzycakes @adamcorrielee @adambyadamcorrie . Last day hari ini ❤️❤️❤️

Kami di #klrayafest dari 10pg-10mlm hari dan esok shj. @aidakhalida11 @adamcorrielee @adambyadamcorrie @fazifuzzycakes . Booth no 39 40 41 (at Putra World Trade Centre (PWTC))

Kami di #klrayafest dari 10pg-10mlm hari dan esok shj. @aidakhalida11 @adamcorrielee @adambyadamcorrie @fazifuzzycakes . Booth no 39 40 41 (at Putra World Trade Centre (PWTC))

by @usrahfitrah “Temui selebriti Usrah Fitrah di KL Raya Fest bermula 19-20 Julai ataupun ESOK! Booth kami 39, 40 & 41
@klrayafest

KL Raya Fest
19& 20 July, PWTC

1- Abby Nadzri
2- Lily Aziz/ Aziz M Osman
3- Zoey Rahman/ Sam Samin
4- Aida Khalida
5- Dakwah On The Go
6- Aku Dan Kami
7- Adam Corrie ❤️ Fazi 
8- Leanen
9- Diana Amir
10- Noryn Aziz
11- Ustaz Fakarudin/ Ustazah Asmak
12- Najjah” via @PhotoRepost_app

by @usrahfitrah “Temui selebriti Usrah Fitrah di KL Raya Fest bermula 19-20 Julai ataupun ESOK! Booth kami 39, 40 & 41
@klrayafest

KL Raya Fest
19& 20 July, PWTC

1- Abby Nadzri
2- Lily Aziz/ Aziz M Osman
3- Zoey Rahman/ Sam Samin
4- Aida Khalida
5- Dakwah On The Go
6- Aku Dan Kami
7- Adam Corrie ❤️ Fazi
8- Leanen
9- Diana Amir
10- Noryn Aziz
11- Ustaz Fakarudin/ Ustazah Asmak
12- Najjah” via @PhotoRepost_app

😍😍😍😍

Majlis Bicara Wahyu @adamcorrielee di Kementerian Pendidikan Malaysia (at Auditorium Parcel E, Putrajaya)

by @bacaanharianku “Mereka (para isteri) adalah pakaian bagimu dan kamu (para suami) adalah pakaian bagi mereka.”( alBaqarah ; 187 )” via @PhotoRepost_app

by @bacaanharianku “Mereka (para isteri) adalah pakaian bagimu dan kamu (para suami) adalah pakaian bagi mereka.”( alBaqarah ; 187 )” via @PhotoRepost_app

by @adambyadamcorrie “Jom dapatkan #islamictshirt
I love muhammad 
Dan
Senyum selalu
Selalu bersangka baik
InsyaAllah hati tenang. (Terima kasih @alanasalqassam  @mussariffin
Krn beli baju saya @adamcorrielee
@adambyadamcorrie ) 
Di #klfestraya @klfestraya di pwtc pd sabtu dan ahad ini.    

Pihak penganjur ada menyediakan tempat solat untuk solat sunnat tarawih berjemaah khas untuk para penjunjung dan peniaga. Ruang solat yg sgt luas.

Siang boleh berniaga (berniaga itu sunnah) dan mlm kita boleh buat solat subat tarawih. 
Tak de siapa yg rugi… kalau pandai bahagikan masa dlm beribadah. 
Solat tawarih itu ibadah dan setiap perniagaan dan pekerjaan kita juga ibadah kalau kita niat hanya krn Nya..” via @PhotoRepost_app

by @adambyadamcorrie “Jom dapatkan #islamictshirt
I love muhammad
Dan
Senyum selalu
Selalu bersangka baik
InsyaAllah hati tenang. (Terima kasih @alanasalqassam @mussariffin
Krn beli baju saya @adamcorrielee
@adambyadamcorrie )
Di #klfestraya @klfestraya di pwtc pd sabtu dan ahad ini.

Pihak penganjur ada menyediakan tempat solat untuk solat sunnat tarawih berjemaah khas untuk para penjunjung dan peniaga. Ruang solat yg sgt luas.

Siang boleh berniaga (berniaga itu sunnah) dan mlm kita boleh buat solat subat tarawih.
Tak de siapa yg rugi… kalau pandai bahagikan masa dlm beribadah.
Solat tawarih itu ibadah dan setiap perniagaan dan pekerjaan kita juga ibadah kalau kita niat hanya krn Nya..” via @PhotoRepost_app

Membungkus bubur lambak untuk diedarkan secara percuma. Aktiviti usrah Fitrah sempena Nuzul AlQuran

Membungkus bubur lambak untuk diedarkan secara percuma. Aktiviti usrah Fitrah sempena Nuzul AlQuran

by @usrahfitrah “Rapatkan saf, perkuatkan ukhuwah dan peroleh ilmu. Temui kami hari ini

#wearemuslims #usrahfitrah” via @PhotoRepost_app

by @usrahfitrah “Rapatkan saf, perkuatkan ukhuwah dan peroleh ilmu. Temui kami hari ini

#wearemuslims #usrahfitrah” via @PhotoRepost_app

Emm terjumpa gambar lama kalau x silap sekitar thn 2005. Sertai jadi sukarelawan misi kemanusian utk mangsa gempa bumi di Solo, Indonesia. Yg belakang tu, sahabat dari solo. Fuh… Kurus melidi masa ni.

Emm terjumpa gambar lama kalau x silap sekitar thn 2005. Sertai jadi sukarelawan misi kemanusian utk mangsa gempa bumi di Solo, Indonesia. Yg belakang tu, sahabat dari solo. Fuh… Kurus melidi masa ni.